Monday, November 12, 2007

Juletræfning 2007

Julen står for døren (snart) og så er det tid til den årlige IMADA juetræfning på Carlsens Kvarter imellem jul og nytår. Sidste år blev datoen valgt ganske demokratisk og dette vil også være tilfældet i år.

Valgbare datoer: 27., 28., 29. eller 30. december.

Giv din mening til kende ved at bruge comments herunder.

Kender du en tidligere / nuværende IMADA personage som burde indbydes så send denne besked videre til pågældende. Jo flere jo bedre ...

6 Comments:

Blogger Rune said...

Jeg kan 27., 28. og 30. Glæder mig, selvom det ikke bliver det samme uden Edmund :'-(

Rune

1:17 PM  
Blogger favonian said...

Jeg kan alle de fire foreslåede datoer.

Søren

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan også alle dage

Michael

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, jeg kommer desvaerre heller ikke i aar da vi holder jul i Canada. Haaber I maa faa en god dag.

Hvor er det trist Edmund ikke er her mere:-((.

Peter H

1:03 AM  
Blogger favonian said...

Vi bringer en rettelse: jeg kan ikke den 30. december.

Søren

10:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg har ikke 100% styr på mine juleplaner, men der er helt klart størst sandsynlighed for at jeg kommer forbi Odense d. 27.

Jeg savner altså Edmund, og det er meget trist, at han ikke kommer!

Lene

2:30 AM  

Post a Comment

<< Home